Followers

Sunday, 1 September 2013

Anugerah Allah SWT

Assalammualaikum ,
macam biasa . waktu waktu macam ni mata aku bercekang untuk mengadap benda alah ni , sebab aku sungguh gembireeee sangat , alhamdulillah , syukur kepada Allah SWT . Dialah yang melimpahkan rezki kepada kita , cuma lambat atau cepat saje , manusia haruslah kene bersabar :) pasti ada hikmah sebaliknya ^^ alhamdulillah bisnes setakat ni baik je . tak lama lagi produk makcik aku nak keluar . janna lawwa :) packaging baru , wahh . tak sabar rasaya , lepas tu mulalah bzzzzz . huhuu . takpe lah . kite kene suka pada kerja yang kite buat tu . sebab baru semangat jaya nak buat kan? walaupun terpaksa bercekang mata tengah malam membuat kerja . kerja mana yang senang ? kan ? tapi kita kene anggap senang . kikiki . macam mana tu ? jangan merasa susah untuk membuat sesuatu perkara .


Aku bersyukur kepada Allah SWT ditemukan seorang hamba Allah sorang ni , yang sudi menerima diri  aku yang jahil ni , aku hanya mampu Berdoa . takmampu aku mengucapkan apa yang tersirat di dalam hati ini . Biar Allah saja yang mengetahui . semoga dia dapat membimbing aku dan memimpin tanganku ke Jannah , semoga Allah hadirkan cinta yang Halal bagi diriku . Allahu .semoga kita dijauhkan dari segala maksiat , yang baik jangan dilambat lambatkan , semoga Allah menjaga Hati kita . aamiiin .

Tengah tengah malam macam ni mulalah perutku berkeroncong , makan banyak .tapi tak gemuk gemuk pun , takpelahh . hee . syukur lahh kikiki . sudah menjadi impian seorang perempuan makan banyak tapi tak gemuk . ohhh . seronok nyaa . hikhik . berat aku naik , tapi tinggi aku taknaik pun , acano ? tapi aku rasa mesin tu rosak ah , ade ke berat aku 50kg? takpernah k , takpernah cecah 49n atau 50 . hohoo .tidakkk . harap tak . kikiki .tapi sepatutnya berat aku kene 52 . tapi . hohoo . taknakk . okaylahhh .mau off , takat ni je lahh , nak pergi dapur nak mencari  apa yang ade , nyum nyumm :D Assalammualaikum