Followers

Wednesday, 21 January 2015

Alhamdulillah dah 2015

Assalamualaikum ..
aku tanya .. aku tanya .. aku tanya apa khabar .. semuaaa ... hehehe ..

lama tak meng'update' blog . tup tup dah tahun 2015 .. dgn azam baru masing2 ,,insyaAllah semoga Azam tahun ni dpt ditunaikan ...

banyakk sangat cerita bila dah masuk tahun baru ni ..hehe .. nak pasal titew ke pasal ape ek . hehe . pasal aku tu biarlah hati aku je yg simpan . bru lah namanya diary hati . haha .. kat sini just fun fun jerk .. kalau ada selit sedihh tuuu hanya nak meluahhh dgn penulisan .. meskipun takde sape yg memahami . kecuali Allah ..

hmm .. mcm mcm yg berlaku skrg ni .. cth bencana alam .. banyak berlaku maksiat .. anak anak derhaka pada ibu bapa .. mcm lg ler .. ni lahh dunia akhir zaman .

hmm .. banyak yg aku fikirkan .. selepas aku mati .. apa akan jadi ngn aku ? keluargaku ? selepas mati .. banyak lagi kita kene tempuh .. masyhar .. hisab .. penentuan neraka atau syurga  ..

semua perbuatan kita akan ditayang pada hari akhirat . terpampang mcm kt wayang uhh .. SubhanAllah ..

utk azam tahun baru ni marilah sesama kita ubah kepada yg lebih baik.. insyaAllah ..

ada banyak lagi nak type .. tp taktahan mata dah berat sangat nii . mengantuk sgt sampai pening kepala ..

selamat menempuh pelbagai ujian dan dugaan pada tahun 2015 .. jadikan tahun ini lebih bermakna .

TINGKATKAN IMAN .. KURANGKAN DOSA ..

Assalamualaikum warahmatullahi Wabarokatuh ..

yang benar,
Hamba ALLAH