Followers

Tuesday, 9 September 2014

Assalamualaikum . hai awok awok semua . terutama awok yg jauh dr mata tp dekat di hati tu . hahaa . amboii sape lah tu ekk .huhuu ..

haihhh .. aku rindu kat mak aku .. hmmm .. kenapa aku perlu hidup berjauhan dari mak ? rindu sangat .. aku bukan boleh .. kalau rindu .. aku menangis .. sekarang dah kurang .. kalau dulu2 .. menangis nak dekat seminggu dua .. bila dapat cakap ngn mak dalam hp .. haa senyum and hilang sedih .. lepas rinduuu . sampai adik adik aku dah tahu perangai aku kalau nak pisah ngn mak dah .. macam mak nak balik umah dia an .. aku lak duk jauh .. sedihh ouhhh . mesti adik adik kata " mulalah drama air mata dia dahh" lol .. rasa nak cabai je mulut tu , hahaha . ala biaq lah haihh . mak aku . wuwuuuu .. aku hanya mampu berdoa je pada mak .. dan juga arwah abah aku .. ada pak tiri pun tak guna . ops :/ terlepas sudaaa . huhuuu . if dia bertanggungjawab tak ngape wehhh . kalau asyik nak perguna org .silap hari kaki makan diaa . kuikuiki . kuajo gak aku nih .. lol .. kesah ? amboii . ehemmm ... astaghfirullah .. tak baik tak baikk . semoga ayah tiri aku tu jaga leklok mak aku . hang tak jaga elok kaki makan dia ehh .

hargailah mak ayah kita semasa dorg hidup . dan bersabarlah dgn apa jua kerenah mereka .. patuh dan taat pada mak ayah dan Allah .. ok ? aku ni tak sempat nak balas jasa arwah abah .. so doa dari anak yg soleh tu penting ya kawan2 ..  aku tak kata aku ni solehah masih jahil .. ko jahat ke jahil ke ape ke . jangan lupe doa utk kedua dua org tua kita okayh ? ha tu je lahhhh ..

halijah binti macket @mat saat
permaisuri hati sy