Followers

Thursday, 14 November 2013

Ketentuan Ilahi..

Assalammualaikum ,
selamat tengah pagi ...
setiap yang hidup pasti akan mati , ya ...
semua orang takut mati ... tapi bukan takut mati sebenarnya ..tetapi takut bagaimana cara kita mati nanti ..
sambil update blog sambil dengar ceramah isteri solehah ..
almaklumlah dah nak kahwin , huhuu ..
insyaAllah ...

aku selalu risau ...risau takut tak sempat .,bukan sbb gatal ke apa , tp ada sebab tertentu , ya Allah .. hanya Allah sahaja yang tahu .. taksemua aku leh cerita kat sini ape yang aku hadapi dan apa yang aku rasa.. biarlah selebihnya simpan dalam hati ..semoga Allah panjangkan umur dia .. aku bersyukur dapat ditemukan dengan seorang hamba Allah ni .. Ya Allah , tak tahu nak cakap macam mana , takdapat ku luahkan dengan kata kata .. hanya aku dan Allah sahaja yang tahu .. dia takpernah sakitkan hati aku atau kasar bhasa , jujur aku cakap . susah nak dapat lelaki macam tu , tapi , Allah sayangkan dia .. Allah uji dia , dan aku hanya mampu berdoa dan mena**** ... aku taktahu kalau aku takjumpa dia , mungkin aku putus asa didalam proses perubahan diri aku . sebab sebelum aku kenal dia , ada masalah sikit , mulut org kata .. dengan perubahan aku .. aku hampir putus asa .. Allah maha menyayangi , Allah maha besar , aku ditemukan dengan dia , bukan nak kata apa lah kan .. tapi setelah aku kenal dia .. kembali semangat aku untuk meneruskan perubahan diri , dalami agama dengan dalam lagi, insyaAllah dia dapat bimbing aku dengan izin Allah. tapi hidup ni hanya sementara , bahagia hanya sementara , semoga aku tabah hadapi dugaan ni , semoga hati aku tabah .aku tahu aku akan lalui waktu tu jugak..sedihnyaa.. Allahu .. sangat bertuah aku bertemu dengan hamba Allah yang hati nya mulia .. aku bersyukur kepada Allah .ohh , nampaknya dah lewat , dan aku perlu melelapkan mata , walaupun melelapkan mata dengan airmata . semoga Allah ampunkan dosa dosa hambaNya , aku tidaklah sempurna . jika ada salah boleh tegur :) Assalammualaikum...