Followers

Friday 20 June 2014

Assalamualaikum ..

lia penat gila lahh .. penat penat pun still nak update blog .. hehe .. walaupun dah lapuk cter ni nk share jugak .. best tak kahwin ? hihi .. mesti lah bestkan ? bersama dengan orang yg kite sayang .. ada juga kahwin orang yang kite tak kenal . contoh pilihan keluarga .. kann . orang kata bercinta selepas bernikah ni sweet .. indah .. indah tak macam anak muda yg sedang hangat bercinta sebelum bernikah .. sweet sampai ke tua u know . insyaAllah .. kadang tu ade je bercinta 10 tahun .. nikah setahun dah cerai .. haihh .. tp nak wat camne kann ..huhu ..  .. sejak beberapa minggu yang lepas pak teh ia sudah sah menjadi suami orang .. dan aku turut gembire.. dpt makteh bru .. hihii .. barakallah ..



aku ? aku bile lak ? ahaaaahaaa . membujang lah aku . calon pun takdak lagi . yang ada ddulu macam hape . penipu bagai . yang alim ni lagi lah takleh caye . suke pergunakan orang ,, pastu maki keluarga kita kata tak ada agama bagai .. kutuk aku ni takde pelajaran . eeeiii . sakit hatii . haih  . mengimbas kembali nostagia lama lak . haha . dah malas mau ingat ..

rindu kampung lah .. hm .. rindu kekawan aku .. mak aku opah adik adik aku .. haihh .. takat ni jelah .. esok aku kene bangun awal .. koje . arghh .. nak bangun pagi yang malas tu hhaahaa .. okbaii



adik saye yayyaaa cekebom bom

No comments:

Post a Comment