Followers

Wednesday 22 October 2014

Assalamualaikum .. dan selamat malam .. ehemm .. sejak dua menjak ni batuk semakin teruk .. kadang kadang ia buat aku sukar bernafas .. Ya Allah .. aku redho .. hmm .. ade ubat malas makan .. eh tapi tu bukan bukan batuk lah haha . beberapa bulan yang lepas aku g wat medical checkup .. aku didapati mengidap penyakit thalassaemia .. aku kadang kadang memang ade rsesatu mse tu tak larat . malas .. tah ah .. mungkin sbb aku tak bersenam hahaaha .. pemalas .. mkcik belikan aku ubat . aku makan 2 3 hri pastu tak makan dahh . bukan pe .. terlupa nak makan . hahaha .. kdg ubat tu wat aku rasa nak muntah peningg . errrkkkkk ..tak lalu ceqqq .. hehe .. tp setiap penyakit tu kite kene usahakan utk bg sembuh kan .. huhuu .. tp yang aku hairan . asal aku  ni batukkk je.. makin lama makin terukk .. huhuu . takpelahhhh :o

oklah . selamat malam .. sy doakan semoga Allah melindungi smua umat islam .. dunia akhir zaman .. semoga kita tergolong dalam golongan orang orang yg beriman ...

Assalamualaikum ..

No comments:

Post a Comment