Followers

Sunday, 1 May 2016

2 MAY 2016

2 MAY 2016 hari ini ... tarikh dimana gagak akan pergi jauh dari aku ...
30 APRIL2016  kitorang last jumpa , berat hati nak tgk dia pergi .. tapi demi kerja dan masa depan dia jugak .. aku pun takboleh nak halang ... gagak pergi ke Australia lebih kurang 2 atau 3 tahun .. taktahu lahh .. tp bagi aku lama :( mcm 3juta tahun ... hihi ..memang aku suka overacting .. sebab aku tak suka perpisahan .. waaaa :( jarak jauhh yg sangat2 jauhh .. kalau setakat kt KL ke takpe lahh kann .. aku ok jee .. walaupun susah jumpa .. tapi , Australia jauh kut .. hmmm .. takpe2 .. doakan terbaik untuk dia .. semoga dia selamat sampai ..semoga Allah permudahkan segala urusan dia .. dan aku sentiasa doa utk kau gagak .. kalau laa kau tahu apa dalam isi hati aku ni .. hmm .. perkataan yang takpernah aku ungkap pada dia .. sampai terbawak dalam mimpi .. dalam mimpi punn okay lahh .. haha .. hanya Allah mengetahui ..

memang , memang aku sangat sedih .. sangat sedih ... tapi takkan nak pi menangihh meraungg kat dia kan hahahaa .. tak gunaa dan memalukan .. bila aku sedihh .. mestilah kita nangis kann .. sape pun camtuu . maalah nyaaa . aku punya sedih nii .. over actinggg .. sakit dia sampaii dalam .. berat aku nak tanggung .. aku istighfar .. aku tak boleh mcm ni .. aku kau kita ada Allah .. semoga kita tak lupa pada Allah .. cinta Pencipta Cinta , Barulah cinta peminjam cinta .. sekarang ,, jgn pikiaq sgt soal cinta ka jodoh kaa .. skrg pikiaqq mcm mana nak kumpui duit .. klau cinta ada .. kewangan takdak mcm mana ? duit bukan segala galanya , tp segala galanya memerlukan duit ..

Dan aku akan berusaha utk mengumpul duit utk masa depan .. jangan lupa doa , usaha , ikhtiar , tawakal ..

sekian,
Ciklia

No comments:

Post a Comment