Followers

Tuesday 3 February 2015

assalamualaikum.. sihat ke semua ? alhamdulillahkalau sihat . aku ? aku pun sihat alhamdulillah . cuma batuk je .. sebenarnyakan , aku sedih sangat . sbb aku buat salah kt kawan .. hum ..aku dah buat dia sakit hati .. hmm . mane lah aku tahu .. aku pun satu .. main lepas je cakap . wehh . bukan apa . dh kita tanya tu . jawab je lah .. ape susah sgt ?arghh . boleh buat org salah faham nii . tp dia bz exam kan? bodoh lah aku ni . tp nak balas msj tu bukan lama mana pun .. just cakap ' Dah ' tu pun tak boleh ke beb ? atau aku ni menyemak hidup diaa .. salu susahkan dia ? sokay lah kalau taknak kawan ngn aku . aku boleh blah .. aku sedar ah aku ni sape . tak layak kawan ngn org berpelajaran . sbb aku ni tak berpelajaran .. malas dah ah pasni .. semua salah aku .. aku dah minta maaf . maafkan je lah .. ni sampai takbalas wasep semua .. geram thu tak geram .. hmm . tgh tgh nangis leh pulak lipas muncul depan aku . terkejut makk ! potong stim layan perasaan . dah macam putus cinta lak dah nangis . dah kenapa aku ni . eiii aku tumbuk2 bantal bayangkan muka dia .keras sangatt hatiii tuu taknak maafkan kite . huhh . sedih betul hidup aku nii . tapi apa boleh buatt .. org dah benci kat kita .. buat apa hidung tersorong2 lagi . lain lah kalau lembu . org tarik hidung dia tersorong2 .. argghhh .. sedihnyaaaaaa . aku harap dia maaflah aku .. hum . nyampoh lah . gaduh2 ngn kawan ni . tak best lahh ,, humm . dah habis cara dah aku pujuk . takthu lah nak guna cara apa lagi . tidurku ditemani air mata .. kalau tak dulu kemain aku happy jaa kalau dpt sembang ngn dia .. tp skrg .. kau kau . aku aku .. so selamat malam semuaaaaaaa

No comments:

Post a Comment