Followers

Monday 9 February 2015

Assalamualaikum .. selamat pagiiiii .. tak jangan kata aku ceria pagi ni . sbb subuh2 td mood dah K.O . so nak menghilangkan mood aku yang KO tuu . aku layan blog .. lagi bagus . hemm.

ok cemni cerita aku senanya ..
pada suatu ketika dahulu .. ade puteri gunung jeraii iaitu puteri lia .. dia tu comel . hehehe
tak ade lahh .. ok ok serius .. mcm ni .. subuh td aku nak bangun dah terus tak jadi bangun .. eh bukan tak jadi bangunn .. bangun lewat sedikit lahh . dalam 6.30 . hehee .. ok cemni cter diaa .. aku terdengar satu perbualan .. yg geram tu nama aku naik .. kalau cakap baik2 pasal aku takpelah jugak . ni membeza2 kan aku dgn org lain . hurghhh .. nak kata aku itu lahh ini .. "aliaa hmm pemalas la apa lah " huhh .. ok . kalau betul aku malas .takpayah lah nak bandingkan aku dgn org lain .. masing2 ada kelebihan dan kelemahan .. huh -.- terus mood nak bangun awal aku terbantut ..pastu aku bangun2 buat taktahu jaaa terus capai tuala mandi . dan tunaikan kewajipan sebagai Hamba Allah .. lepas tuu aku gi kat mak . Mak suh aku jemur kain .. ok .. no hal .. hmm .. aku nak ikut mak gi kejee .. taknak duk umah .. asyik menyakitkan hati je . hmm .. sedih aku .. lepas jemur kain semua .. aku main ngn gemok . gemok tu kucing adik aku .. lepas aku main ngn gemok .. aku main lappy kesayangan aku lak . masuk bilik . duk dalam bilik ..nama lappy aku ni puteh .. atau nama manja beby white .. Ops .. Bukan Qu puteh naa. ini Qu  lia sensia . hehhe.. sebab apa aku bg nama beby white ? sbb lappy aku ni white lah . hahahahahhaaha .. Ok . tak kelaka pun senanya .. takyah nak gelak lelebih sangat lah lia . Over giler kau lia .. bukan over .. tapi gila . tensyen . hahaha . org kata kalau tensyen ke .. marah ke .. amik wuduk .. tp td mse nak solat subuh tu dah amik dah .. alhamdulillah . tenang pastu .. humm .. tp .. aku takde mood nak sembang ngn org dalam umah ni ..

kriukk kriukk .. arkkk . dengar tak bunyi ape tu .. tu namanya bunyi irama dendang sayang .. bermakna .. perut ku diminta utk diisi makanan . kalau tak isi mulalah nak meragam bagai .. nt aku makan banyak2 . org kata aku kuat makan .. padahal perut aku nak makan .. bukan aku ..har har . takpe .. asalkan kenyang .. nak makan apa yeaaa .. rasa nak makan roti canai . nasi lemak . kuih kuih lah pepagi ni .. hummm .. makkk lapaqq .. jom siap kuar carik makan ..

ok kome kome sekalian .. ceq keluaq dulu naa . hmm .. thanks lah sudi baca tah apa apaa aku cter tah .. huhu .. ok babaiii

No comments:

Post a Comment