Followers

Tuesday 13 August 2013

Barakallah sahabat dan salam aidilfitri

Assalammualaikum , Selamat Hari raya Aidilfitri kepada pembaca blogger yang setia yang sy sayangi :)
tak sempat nak update blog , sebab bz sangat beberapa hari ni , huhu .biasa lah raya kan kan ? alhamdulillah , Allah beri kita kesempatan untuk menikmati keindahan di pagi syawal, syukur ^^ ramai jugak orang yg kunjung ke rumah , tetamu yang hadir ke rumah itu adalah rezeki , alhamdulillah :) kebanyakkan bebudak le, huhuu , bukan nya nak makan sangat , nak kutip duit raya , huhuu . mase kite kekecik cenggitu jugak lah , ehh , dah besar pun orang bagi duit raya jugak, tapi jarang jarang lah . hee ~ alhamdulillah , dapat duit raya dari makcik kesayangan , huhuu . then , kite yg dah besar ni . dah kerja .. kenelahh jugak bagi duit raya kat bebudak kan kan , huhuu . aku happy . masa raya ke dua . kawan baik aku datang , first time jumpa oh , nama dia aiman . bakal zauj kepada aisha . ekeke . secocok dorg . alhamdulillah , Allah pertemukan jodoh mereka . in shaa Allah , aku ? heheee . adalahhhh . ngeh ngeh ~ selepas tu , raya ke lima iaitu semalam 10.8.2013 , sahabat aku selamat diijabkabulkan . barakallah ..dan bersanding pada 12.8.2013 . hee , seronok lah dah kahwin . aku tumpang gembira jugak . macam mana lah rasanya orang bila dah kahwin , huhuu . menempuhi alam baru , woot woot , semoga suami dia menjaga dan bimbing dia hingga ke jannah , in shaa Allah , dan aku .. aku lah pengapit dia . ehehe . first time tu jadi pengapit. aku pulak yg gelabah mcm nak kahwin , hahaaa . hape hape je . hehe . ambik berkat kann . wakakaaa . dan semalam jugak aku pulang ke kedah . dan memulakan kerja yang berlambak dan bertimbun , huhuuu.. nak buat macam mana kann . kerja . ape lagi aku nak citer ni , huhu . takde dah kot . simple jep cter aku . simple ke? huhuu. oklahh. kalau aku ada salah ke silap . sila tegur . tegur tu jangan menyakitkan hati . islam tu kan indah . tegurlah dgn lemah lembut . alahai , teringat hamba Allah sorang ni . huhuu *senyum kambing* oklahh . assalammualaikum ...



 Selamat pengantin baru , semoga berkekalan dunia akhirat
Baraka Allahu Lakuma wa Baraka alikuma
Wa jamaah baina kuma fee khair.

No comments:

Post a Comment