Followers

Friday 16 August 2013

sering tidur lewat .

Assalammualaikum , dan selamat pagi , jam sekarang menunjukkan 3.50am , dan aku masih belum melelapkan mata seperti orang lain yg dapat tidur dengan nyenyak dan dibuai mimpi indah , entah sampai ke jepun ataupun china , ekkeekee. merepek lak . ehem .. aku memang salu tidur lewat , padahal takde kerje pun . huhu ..memang nak tidur awal , tp aku rasa macam rugi je kalau tidur awal , banyak benda lagi aku boleh buat , contohnye macam sekarang ni lahh , hahaa . blogger , twitter and facebook. alaa. bukan chat sape pun .. cari ilmu sedikit demi sedikit kan , sambil buka youtube , dengar lagu zawjati , ekeke . lagu tu akan aku ingat and kenang sampai bebila . khas utk aku tu . ekkeke , jangan nak ambik pulak , hihii . korang salu tidur pkul brpe ?haihh , bilalah aku nak jadi normal macam orang lain ? ohye . dah berapa banyak toksik dalam badan aku ni , dah berapa tahun tak tdur awai , huhuu .sepatutnya kita kene tidur pkul 10 , awai tuu , sape nak tidur pkul 10 , huahua . dalam badan kita ni pukul 11-12 bekerja membuang toksik ,sbb tu kene tidur awal , kalau tak dibuang toksin , memacam penyakit lah mai . cthnya . kegemukkan , sakit lenguh badan , dan memacam lagi , sakit jantung . kita tak jangka right , jangan amik ringan . yea . ajal tu Allah yang tentukan , bebila masa kita boleh mati kan , tapi sape nak mati awal? amalan tak cukup lagi oii , macam mana kita nak jawab kat akhirat nanti oii .so , dalam hidup ni kne lah disiplin .  ececehh . bajet je aku ni , aku sendiri pun tak disiplin . serius takleh tdur awal . huhuu .mata aku sekarang ni memang dah gatal pedih dan mengantuk dah ni .wuwuuuu . so.. kalau nak mulakan tidur awal dan bangun awal , memang susah , sebab dah biasa tidur lambat dan bangun lambat , tapi kan , tidur siang ni , takmacam tidur malam , ia membuat badan kita lagi letih dan berasa malas sangatt , kan kan? huhuu ..      astaghfirullah , aku boleh terlelap sambil update blog , hahaa . ok lah . nak rehatkan mata sulu , sebabnya mengantuk sangat ohh , esok dah ah nak kene buka kedai , lol . boii , assalammualaikum .

No comments:

Post a Comment