Followers

Thursday 23 May 2013

Haziq

Adik sepupu (Haziq) nama penuh taktahu , hahaa

okay , biasa lah ,kalau aku kat kampung ni , buat apalah sangat kan ? keluar,lepak lepak dengan si comel haziq niee,hee . dia ni anak pakngah and makngah aku , mak ayah dia pun lawa , haa .mana tak dapat anak yang omey omey cenggini .kalau korang tengok bebetul si haziq ni, serius , rase nak bawak balik rumah je , hahaa , dia tinggal kat belakang umah aku je pun , haziq ni suka naik moto dengan tokcik aku, suka g jalan jalan budak ni, kalau kita dukung dia , nak duduk sat . mulalah tak duk diam , nangis , nak suh kita berdiri lelama , bawa dia g jejalan kan . hehe,biase lah bebudak. lagipun aku suka bebudak ni , tambah lagi yang cecomel , eii , geram kat pipi haziq tu , setiap kali jumpa mesti cubit and cecium pipi dia , gebu , wangi , bau wangi baby , hee . orang kata bau bayi tu dari syurga kan ? hee .. jangan risau . kita dulu masa bayi pun cenggitu jugak kan , ekeke .semua orang pernah jadi baby , haih . bila jadi baby , semua orang nak cium , nak sayang , suka kita . bila dah besaq , huhh . hampeh , hehe . kalau nak bagi orang suka tu , buatlah sikap yang baik dan disenangi orang , ekekee , dah melalut kat mana dah aku niee ,haih ,hari ni tak jumpa haziq lagi , tidur lah tu , kalau dia dengan mak dia , dengan kita dia menyombong dah .amboii , berkepit ngn mak ajer ye haziq , comel betul haziq niee , nak tengok haziq tak ? hehee . haa ni dia adik sepupu aku yang commelll dengan aku , ekeke . nyibuk je aku .


No comments:

Post a Comment