Followers

Monday 27 May 2013

Sedih

Assalamualaikum ,
korang sehat ?
aku ? aku sihat cume aku sedih :(
sedih kenapa ?
hurmmm..aku pun tak tahu .
aku rindu dia lah wei ,
tapi..dia rindu orang lain ,
arghh , kenapa dia buat aku macam ni we ?
aku ada perasaan jugak .
aku bukan nak merayu suruh dia balik kat aku,
tapi...
kenapa dia buat aku suka kat dia ?
then dia putuskan macam tu ?
sebab teringatkan ex dia.
kalau masih sayangkan ex , kenapa aku jadi mangsa ?
kenapa ? kenapa ? arghhh
and aku pi gatai stalk twitter dia , and aku dah tahu nama twitter ex dia tu . hurmm, sedih, tapi sape tahu kan ?
hope dorg happy lah ,
aku cemburu jugak lah kan , tapi hati orang kita takleh nak paksa . eh ?
aku takpaksa lah nak suruh dia suka aku ke tak ,
arghh.
dia yang tetiba datang dan pergi , huarghh ,
lebih baik tak kenal pun takpe kan ?
aku benci nak kekapel , takut jadi macam ni lah ,
bila kita dah sayang orang tu , tetiba dia pergi , hurmm hati sape tak sedih kan ? arghh ,
aku nak nasihatkan korang , bercintalah sebelum berkahwin , jangan kapel dengan orang yang kita tak suka then tinggalkan , nanti satu hari nanti awak jugak kene macam tu,and , and . jangan lah mainkan perasaan orang k ?
jangan jadi macam aku ni. bodoh . asyik terkena je , ok ?
boi
BROKEN HEART!!! ZZzzzzZZZzzzzzzzzz . go die

No comments:

Post a Comment