Followers

Thursday 16 May 2013


Bukan Semua orang boleh terima kita

Assalamualaikum , hi disini saya nak story sikit ah kann.. bila kita mula kenal seseorang tu kann, dia kata dia suka kawan dengan kita ,sayang kita . tapi macam saya . susahlah nak percaya , saya kene kenal dengan orang tu lebih lama dan selalu berhubung . bukan boleh sehari dua dah nak percaya 100% . susah okay , ya , mungkin dia rasa kecik hati atau rasa yang tak syok lah sebab kita takpercaya dia kan. tapi kalau nak kita suka dia ,kenelah bersabar kann . kene lah faham kita .kalau dah rasa takleh nak sabar . go lah , blah dari hidup aku . senang kann. ekeke . takpe . kawan dulu . lelama aku sukalah tu . nak faham orang ni memang susah babe ,bukan senang . sebab kalau berlaku nya sesuatu hubungan tu seperti kawan atau kapel . aku serius habaq hang . tapi aku sering dipermainkan . aku taknak dah . tak larat . penat . ececeh . emo lah pulak . hehe..

             Betul weh, aku bukan budak sekolah nak main main cinta . macam cinta monyet bagai tu . buang masa lah babe . yes kapel tu tak digalakkan . aku lebih suka , kalau bebetul dah berkenan . silah lah meet family gua lu babe . eh acah gangster pulak nye ., hehe . kann .datang merisik dulu . kekenal dengan family kedua belah pihak . kann . ha pastu . masuk minang, kahwin terus . kan terhindar dari maksiat tuh . ekeke .tapi susah nak cari lelaki yang bebetul jujur lah nakkan kite ni ye dak ? kalau ada tu , Alhamdulillah . masih ada lagi lelaki yang gentle . ekeke . macam hape je ayat gua ni . haihh . awat aku rasa lapaq ha ? padahal dah makan dah tadi ,Maybe sebab masakan air tangan opahku kot . hehe . sedap uhhh .nyum nyum , haa sudah .dah melalut kat mana dah aku ni . hehe . tak boleh tidur lah . memikiorkan esok nak balik kampung . bukan aku taksuka . aku benci line kat kampung tuh . hurgh . tambah lagi line maxis . 

           Ohyer, dah melalut sekali lagi aku ni. dah merepek dah aku taip ni . hahaaa . okay lah . kepada kekawan yang diluar sana . carilah pasangan hidup yang boleh membimbing kita ke jalan Allah . inshaaAllah . aamiin . baiii

No comments:

Post a Comment