Followers

Monday 27 May 2013

Wedding kezen

assalamualaikum ,
and hai ! k lah , aku malas nak taip bebanyak ni , sakit hati semua ada ni , beberapa hari ni kan , bz g kenduri kekawan , kezen , semalam kawan aku bertunang , aku tak dapat datang , sebab aku terpaksa pergi gerik , sbb ada wedding kezen aku kahwin ,
 so. semua orang pakat nak kahwin sekarang ni nohh , huhuu , semoga kekal hingga akhir hayat inshaAllah sampai syurga :)
aku bila lagi ?
 hoii. awai lagik , hahaaa , best tengok orang kahwin ,
dapat hadiah , huahuaaaa .
yang best nyer ,jadi raja sehari tuu , bukan senang , sekali dalam seumur hidup tuh , ekeke,
 act , harituh ada orang melamar aku , tapi , masih awal untuk aku ,now orang tu dah ada pasangan hidup , alhamdulillah , bulan ni dia g umrah , maybe , huhuu . okaylah , assalammualaikum

No comments:

Post a Comment