Followers

Wednesday 26 June 2013

Assalamualaikum , selamat hari rabu .
Alhamdulillah hari ni hujan :)
in shaa Allah , mungkin jerebu akan kurang ,
ramai yang marahkan indonesia sebab dorg negara kita dilanda jerebu ,
Hmm , dalam hal ni , kita tak boleh lah nak salahkan sesiapa okeng ?
semua ni Kuasa Allah :)
kita tak boleh nak marah k ?
perbanyakkan doa dan solat hajat .
agar negara kita selamat dan dijauhi segala penyakit ,
ya , memang manusia yang hidup pasti akan mati,
tapi kita mencegah ,kita nak hidup lagi . nak mengumpul amalan ,
sebab . amalan kita masih tak cukup kan ?
ohyer , jerebu dah sampai ke perak , kat manjung paling tinggi lah jerebu .
kat kampung aku ni sesikit je , tp ramai orang memakai mask. aku je tak, hekhek.
ohyer , aku baru je balik dari kuala kangsar semalam *rumah mak aku* hmm , aku taknak balik sebenarnya .aku sedih ah , sedih sangat , tapi tanak layan sangat sedih tu. humm , ape yang aku mampu buat ialah berdoa agar Allah lindungi mak dan adik aku. aku sayang sangat kat dorang , aku sayang keluarga aku , aku kalau boleh nak duduk lagi ngan mak aku .rindu lahh , rindu kucing , rindu adik .hermm , sunyi lahh :(yang best tggal kat umah mak aku , hehari leh makan masakan dia , aku ? haha . nak harapkan aku masak , kene ade mood ahh . automatik kalau tinggal kat umah mak aku , aku jadi pemalas giler , ekeke . asyik buli gemok ajer , ekeke .sebab aku manja kot ngan mak aku , hikhikk , sebab tu malas nak wat kje umah , tapi . takde l;ah sampai tak buat kan ? sekali sekala tu ade lah jugak kan , haa . ade jugak wat keje , hehekk . aku rasa hari ni tak larat ajer . hm ,mengantuk . rasa macam lemah sangat . hmm,taksabar nak tunggu bulan ramadhan :) nanti makcik , adik and abg balik , yayy . rindu lah kat gluna and the geng . alaa , budak 5ekor yg cecomel tu , huhu . rindu nya kat kedah . bila dah balik kedah . rindu perak . haa . gitu lah manusia , ok lah . kepada kawan kawan , musim jerebu ni . tolong jaga diri , jaga kesihtan k ? and jaga kebersihan.okay . Assalamualaikum semua ^^

No comments:

Post a Comment