Followers

Friday 14 June 2013

ketagih shopping online ~

Assalamualaikum dan hai semua ,
sihat ?
alhamdulillah,
Allah masih berikan peluang kita untuk hidup.
hidup untuk apa ?
Untuk mencari keredhaanNya ,dan memperbaiki diri kita agar menjadi manusia yang berguna, dan mengumpul bekalan ,amalan didunia untuk dibawa ke akhirat kelak :)
Ececehh , ceramah lah pulak aku ni ,
yapp , untuk diri aku sendiri jugak ,
Jangan pernah penat untuk melakukan ibadah , inshaaALLAH. Kelak nanti kita jugak yang senang , bersusah dulu , bersenang kemudia kan ? ekeke.
ok , aku nak story sikit ah ,
aku ade masalah act , hmmm .
ape masalah aku ?
hmmm , masalah aku ialahh , aku ni kaki shopping ,
arghh . suka buang duit untuk beli itu ini , hmmm.
aku nak elakkan , tapi . Ya Allah . susah susahh ,
pantang tgk benda cantik ><
acano ni ? hmmm .
duit dalam simpanan tgal bpe ratus aje , oh tidak ,
habislah kalau makcik aku tanya , mana yang bebanyak tu ?
aku nak jawab apa ? aiyarkkk .
aku takleh ahh , tengok baju , dress and tudung cecantik ni ,
tambah lagi , sejak ada Instagram tuh ,
hohoo , ramai shop shop follow aku ,amboiii , mmg nak menghabis kan duit aku ni.
Agagagagagagaaga , Jauhkanlah aku dari semua tu ..kekadang rasa macam bersalah pulak , haih .
and last lah kot aku nk beli online niee ><
bukan ape , aku jadi ketagih nak beli online , bahaya jugak camni , haihh .
aku dah mula peningggg . arghhhhhh .
seeloknya kita Jauhkanlah dari sifat membazir ni , tak elok sebenarnya , korang pun tahu kann , lepas dah beli , baru nyesal , walaupun barang tu cantik and kita puas hati , hmm. membazir tu amalan syaitan , jauhkanlah :( okayy *ketuk kepala sendiri* ok assalamualaikum

No comments:

Post a Comment