Followers

Friday 22 August 2014

Assalamualaikum ..
aku harap hari ini adalah hari yang baik . bismillahirrahmannirrahim ..
aku takut . takut akan berlaku lagi perkara seperti semalam ..
aku sayang keluarga aku . aku taknak sakitkan hati dorg . Ya Allah ..
makcik aku yg telah membesarkan aku dan adik adik juga abang .. dengan izin Mu ..
memang tiada wanita setabah dan sekuat dia . dia bagi aku adalah bapa aku .. mak aku .. Ya Allah .. hanya Allah sahaja membalas jasa baik dia .. aku tahu dia sayangkan aku dan adik adik ..aku hanya mampu doakan utk dia je . tak mampu nak beri apa apa :,(  hmm .. tapi aku hairan lah .. aku cuba taknak bg dia marah . kenapa terjadi juga ? hmm .. takpe lah sabar sabar .. manusia macam aku ni sentiasa wat kesilapan ..

makcik nak bawa jalan jalan g penang . hehee . kbaii

No comments:

Post a Comment