Followers

Friday 29 August 2014

assalamualaikum ..
pernah rasa jatuh hati ?
memang indah kan ?

tp orang kata jangan letak harapan tinggi ..
jangan sayang seseorang tu lebih dari kita sayang Allah SWT..
fitrah manusia ada perasaan sayang tu kan ..

tp bg aku .. seseorang yg kita sayang tu tak mungkin milik kita ..
dan takkan bersama kita ..
tak semua kita nak tu kita dpt .

tp knp hati ni nk juga sayang ? knp asyik fikirkan ?
aku taknak kecewa ..aku nk buang perasaan ni..
aku taknak sayang seseorang itu .. tp aku gagal ..

aku takut .. bila aku sayang nanti aku jugak yg sedih ...
aku juga yg kecewa .. takut hilang seseorang yg aku sayang tu ..
aku cuba pendam .. makin aku pendam makin menebal rasa sayang ni ..

Kadang aku rasa malu ..
tp aku jenis terus terang *iye ke ?*
aku kene luah jugak . baru lah rasa beban tak berat sangat ..

beban ? beban ape tah ..

tp .. aku hanya mampu berdoa kepada Allah ..
aku tak letak harapan apa apa ..
tp aku tak pasti ..

kadang .. aku nangis sendiri ..
knp aku nangis .. sbb aku tahu .. impian aku takkan tercapai ..
dan semua ini adalah mustahil .. mustahil kita akan bersama si dia yg kita idamkan ..

sebab tu . org kata jangan letak harapan tinggi .. jangan sayang seseorang tu lebih dari kita sayang dan cinta pada Allah ..

Cinta Allah tu kekal ..

Cinta Allah .. barulah cinta kerana Allah ..

sekian.

No comments:

Post a Comment