Followers

Monday 18 August 2014

kita diberi pilihan . untuk memilih yg buruk atau yg baik .. terkadang kita tak sedar yg kita tersalah pilih jalan . kadang ikutkan nafsu .. Allahu ..
terererettttttt.....
ape yg aku rasa sekarang .. mempunyai perasaan rindu itu anugerah dari Allah .. kadang rindu tu amat menyakitkan .. kadang ia membuat kita menangis .. kadang rindu yg teramat sangat boleh membawa kepada maut .. kenapa ? kerana terlalu ikutkan emosi . kerana takdapat kawal emosi tu .. semakin sakit dada menahan sakit rindu tu .. kenapa rindu ? kenapa ? aku fikir .. kenapa ? ia menyakitkan bg aku .. sangat menyakitkan .. lebih lebih lg bila kita rindu pada seseorg yg sangat jauh dr kita ..

kenapa aku cakap pasal rindu ?

sebab itu yg aku rasa sekarang ..
dan sangat menyakitkan .
ia tidak nampak dr zahir .. tp batin .. hanya Allah yg mengetahui ..

dan saat aku termenung sendirian ..
aku berfikir .. berfikir ..
Allah sahaja tahu apa yg aku fikirkan ,

tiada kata utk aku ungkap ..
cuma doa yg aku mampu ..

salam,

No comments:

Post a Comment