Followers

Thursday 21 August 2014

minat hindustan ?

assalamualaikum . selamat petang . hari ni aku lepak dalam bilik sambil berblogging . dating ngn lappy kesayangan .. baru bei jerk . ahahaha . poyo je ... sambil kite lepak2 update blog dengaq lagu hindustan pasang kekuat .. rasa nak berjoget pulak kite , hahaha .. well , lagu hindustan ni best kot .. takmacam lagu melayu yg skrg .. tah ape2 dia nyanyi .. hok hindustan ni kita dengaq walaupun tak faham irama dan musik dia best terasa nak joget , hahaha .apa org kata dia meriah haa lagu tuu .lagu melayu tu ade lah jugak yg best en .. tp lelama dengaq . bosan gak an an an .. sape kaki hindustan ? angkat kaki ! kita geng ! hahaha . lagi satu kalau dengaq lagu hindustan ni hilang stress .. salah satu diantaranya lah kan .. pastu kan aku kalau dengaq lagu hindustan ni aku rasa macam aku dah termasuk dalam lagu tu .. kononnya aku lah heroin . cehh ahhahahaha .. ape org kata .. haa berangan tak habis ! hhahah . alaa sekali sekala bro .. asal cter pasal lagu hindustan laknih hahaa . mak aku ratu hindustan ! hahaha .. cter hindu apa dia tak tgk .. semua tgk . haha .. mak aku kalau tgk cter hindustan dia takfaham pun tp aku hairan kenapa mak aku nangis tgk cter hindustan ? --' peik . hahaha . kelako mak aku ni . syg makk .. rindu kat mak .. haih sambil lepak pekena kopi o ni sedap ni wehh .. sape lahh nak tlg buatkan ni . nampak nya aku kene ringankan beban aku lah nak turun g wat kopi .. haihh kan best kalau ade maid ! haha .. " bibikk .. saya nak kopi o satu .. pisang goreng dan nasi lemak . hohohoooo " bahagia hidup .. takpa .. kalau aku kaya nanti aku amik maid 3 4 org . senang . sorg letak kat umah mak aku .. hohoo .. senang beti hidup .. merepek ape dahh . angan angan semata mata . hahaha ..

No comments:

Post a Comment