Followers

Wednesday 13 August 2014

s a d

Assalamualaikum ..
Ya Allah sedih sangat ni .. nt aku nak balik kedah dah . terpaksa tggalkan kejap pengajian ku dgn kak ammar :( .. alhamdulillah aku bersyukur ditemukan dgn kak ammar .. dia guru yg baik .. sayangnya nak tggal jap .. aku harap dapat balik cepat di kampung . sbb banyak lagi yg aku harus bljr .. semoga Allah permudahkan urusan . sedikit demi sedikit ilmu yg aku pelajari .. syukur sgt .. bljr ni sampai ke mati kita takkan habis belajar .. Islam ni indah sgt .. aku teringin nak bljr agama dgn lebih dalammmm lagi .. insyaAllah .. slow slow .. aku kne mula dari bawah .. kalau boleh aku teringin nak masuk pondok .. pasti aku rindukan pondok nnti :( bebudak kat madrasah tu cecomel dan baik2 .. Allahu .. comel sungguh ciptaan Mu . semoga mereka menjadi wanita solehah .. sama sama kita kaum hawa mengejar solehah .. mengejar syurga ... insyaAllah .. jika hati kita bersih . ikhlas dan bersungguh2 Allah bantu .. jangan jauh dari Allah .. sentiasa berdoa dan berkomunikasi dgn Allah .. Allah sebaik baik pendengar .. Allah maha pengampun .. Jadilah Al Quran itu sahabat mu sayang .. sahabat kita .. pelajari .. memahami maksud .. dalami Al Quran .. insyaAllah .. bahagia dunia akhirat ..

salam pagi ..
nooraliaibrahim

No comments:

Post a Comment